Handelsbetingelser: Julekort
En pakke med 3 stk. julekort koster 20 kr. Ved salg af en pakke tjener I selv 8,50kr, og I skal indbetale kr. 11,50 pr. solgt julekortspakker til Børneulykkesfonden, heraf går 3 kr. til dækning af materiale, tryk og distribution.
Levering af julekort
Julekort leveres 10 arbejdsdage efter modtaget bestilling, til den ansvarlige for salget, eller på anden aftalt adresse. Sammen med julekortene fremsendes en retur postlabel, afregningsskema, og returseddel, som skal anvendes til at returnere evt. usolgte julekortspakker.
Som forening, skole eller institution kan du vælge at få tildelt et mobilpaynummer fra os, som kan bruges til salg. I dette tilfælde afregner vi din andel, når du er færdig med salget. Det er også muligt at vælge at bruge jeres egne mobilpaynumre, hvor du så skal bagefter afregne til os.
Afslutning af salg af julekort
Salgsperioden er fra den 1. august til den 24. december 2024.
Perioden er godkendt af Indsamlingsnævnet hos Isobro. Salg udenfor perioden er ikke lovligt. Alle der ikke overholder salgsperioden vil blive ekskluderet som medlem af Børneulykkesfonden, og i værste fald kan konsekvensen være bødestraf. Sidste frist for afregning er den 21. januar 2024.
Husk at gemme kvitteringerne for indbetalingerne. Afregning kan foregå via banken. Husk altid at oplyse jeres navn og medlemsnummer, der står på jeres returseddel.
Returnering af usolgte julekort
Der er ingen forpligtelser forbundet ved bestillinger og salg af julekort. I betaler kun for den mængde kort, I får solgt, og kan gratis returnere de usolgte julekort til Børneulykkesfonden. Sammen med jeres bestilling af julekort vedlægger vi en returlabel, som skal bruges til returnering af evt. usolgte kort. I tilfælde af, at I når at få solgt alle bestilte julekort, er det muligt at bestille flere kort her på siden.
Sammen med jeres bestilling vedlægger vi et afregningsskema, som skal udfyldes med antal solgte kort, indsamlede beløb osv. og bedes afleveres til Børneulykkesfonden efter salget. I afregningsskemaet noterer I også antallet af evt. usolgte julekort eller antallet af ekstra bestilte kort. Afregningsskemaet kan sendes via mail eller vedlægges i pakken med returneringen af usolgte kort.
Den 21. januar 2025 er sidste frist for returnering af usolgte julekort. Returjulekort skal returneres samlet, og pakken må ikke indeholde andet end julekort. De julekort som ikke er blevet solgt er ikke nogen, der skal betales for, men alle returnerede julekort tælles op af hensyn til revisionsmæssig eftertælling. Retursedlen lægges ned i pakken med usolgte julekort, men husk at retursedlen også skal mailes til buf@borneulykkesfonden.dk. Husk at notere på retursedlen jeres foreningsnavn, og det antal julekort I returnerer.
Har I solgt alle julekort, skal retursedlen mailes til Børneulykkesfondens mail buf@borneulykkesfonden.dk, så vi kan se, I har afsluttet salget. Usolgte julekort returneres til Børneulykkesfonden, Gammel Kongevej 60, 1790 København V. Dette er noteret på retursedlen.